خدمات تبلیغات تجاری شکلی از ارتباط غیر شخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله‌ی یک حامی مالی مشخصی با استفاده از رسانه‌های گروهی، برای ترغیب مخاطب یا تأثیرگذاری بر او صورت می‌گیرد.
این نوع تبلیغات بر توسعه‌ی هویت و تصویر بلند‌مدت یک نام تجاری تمرکز میکند. تبلیغات خدمات تجاری سعی می‌کند تا تصویری برجسته از نام تجاری یک محصول ارائه کند.
انواع  خدمات تبلیغات تجاری که شما در کسب و کار و شرکت خودتان انجام می دهید تبلیغات تجاری هستند و بسیار مهم است که این تبلیغات به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود. انتخاب نوع تبلیغات اهمیت بسیاری دارد ، زیرا اگر درست انتخاب نکنید پول و سرمایه خود را به هدر داده اید.
یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب نوع تبلیغات تجاری، مدت زمان تاثیر گذاری آن است ، یعنی مدتی که طول می کشد تا هزینه ای که برای تبلیغات پرداخت کرده اید برگردد و همچنین کسب و کار شما به سود دهی برسد . اما مدت زمان رسیدن به نقطه سوددهی در صنایع و مشاغل مختلف فرق دارد .

استفاده از انواع خدمات تبلیغات تجاری به سازمان این امکان را می دهد که بتواند کالای خود را در سطح وسیع تری عرضه نماید. و این از وظایف مدیریت بازاریابی می باشد که بهترین استراتژی را برای آن اتخاذ نماید. آموزش بازاریابی ، آموزش تبلیغات اینترنتی و آموزش فن بیان از جمله مهمترین آموزش هایی هستند که سازمان باید به مدیران تبلیغات خود بیاموزد.

 

انواع خدمات تبليغات تجاری :

چاپ و بخش کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ ، تراکت ، هدایای تبلیغاتی
درج آگهی در رومه های نیازمندیها مانند همشهری و سایر رومه های کثیر الانتشار و تبلیغات در مجله های مختلف تبلیغاتی
تبلیغات در بیلبورد های کوچک و بزرگ داخل و خارج شهر
تبلیغات در تلویزیون یا تیزر تبلیغاتی که بصورت ویدئو در شبکه های مختلف صداوسیما پخش میشود
طراحی غرفه نمایشگاهی و شرکت در نمایشگاه های مرتبط
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای گروهی از مخاطبان یا مردم منطقه ای از شهر که مورد نظر ماست
بازاریابی تلفنی و بازاریابی در سطح شهر ، نمایشگاه ها

اهداف خدمات تبلیغات تجاری :

1- معرفی کالا و خدمات 
2- تشویق مشتری به خرید و یا استفاده از خدمات
3- ارتقای سازمان و موسسه ی خود

مزایای استفاده از خدمات تبلیغات تجاری :

۱. آنها توانایی خرید رسانه در نرخ انبوه را دارند که یک کسب وکار کوچک نمی تواند به تنهایی اینکار را انجام دهد.
۲. آنها به خوبی آموزش دیده هستند و می دانند تبلیغات تجاری شما را در چه مکانی قرار دهند تا دسترسی خوبی به بازار هدف داشته باشید. این امر از اتلاف منابع جلوگیری می کند.
۳. آنها به شما کمک می کنند بازار هدف خود را مشخص کنید بنابراین پیام مورد نظر برای دسترسی به این افراد طراحی می شود.
۴. مدیریت آن اسانتر است.

 معایب استفاده از خدمات تبلیغات تجاری :

• مهم ترین عیب تبلیغات تجاری فاکتور ارتباطی خواهد بود. اگر یک شرکت تبلیغاتی به خوبی ارتباط برقرار نکند یا اهداف مشتریان خود را به تاخیر بیندازد، ممکن است مشکلات زیادی ایجاد گردد.
• عیب دیگر این تبلیغات خرید تخفیف در رسانه هاست. به خاطر برخی از مشکلات ممکن است نتوانید از تمامی مزایای این رسانه ها استفاده کنید.

وظیفه خدمات تبلیغات تجاری :

۱.برنامه ریزی حساب
۲.تحقیقات بازاریابی
۳.تحقیق در مورد بازار
۴.خلاقیت
۵.فروش فضای تبلیغاتی


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ایده شغل آنلاین کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی - مدرن . دانستنی،سرگرمی،خبر هارمونی باران انجام پروژهای برنامه نویسی طراحی وب پی اچ پی php دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی هلال احمر 96 خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی فاطمه جان احمدی Juli